مجله پیشگامان

آخرین اخبار تکنولوژی

مجله پیشگامان

آخرین اخبار تکنولوژی

طراحی سایت مشهد


طراحی سایت

طراحی سایت یکی از نکات لازم برای تغییر و رشد در کسب و کار بشمار میرود , با تغییرات گسترده موتورهای جستجو و مرورگرها لازم است که تمامی سایت ها بر اساس آخرین متدها بهینه سازی سایت ( سئو ) طراحی و پیاده سازی گردد . شرکت پیشگامان دامنه فناوری با دارا بودن تیمی از متخصصان بازاریابی دیجیتال , نیازهای مشتریان خود را شناسایی کرده و بهترین راه کار را برای ورود به بازار دیجیتال ارائه می دهد .

شرکت طراحی سایت پیشگامان همواره رشد کسب و کار اینترنتی مشتریان خود را در نظر می گیرد , داشتن یک وب سایت ضعیف می توانند به سرعت توسعه کسب و کار و اعتبار شما لطمه وارد نماید از این رو شرکت طراحی سایت پیشگامان با برگزاری جلسات مشاوره رایگان و آموزش های لازم در جهت افزایش دانش مشتریان خود قدم بر می دارد  و بهترین پیشنهاد را برای ورود به بازاریابی دیجیتال پیشنهاد می دهد .

در شرکت طراحی سایت پیشگامان ، کلیه فرآیندها مطابق برنامه ای از پیش تعیین شده انجام می شود , به این ترتیب که کلیه امور مربوط به طراحی وب سایت از برگزاری جلسات اولیه گرفته تا طراحی و پیاده سازی نهایی صفحات سایت و بارگزاری بر روی اینترنت همگی توسط نیروهای متخصص شرکت  انجام می شود. گروه های کاری پیشگامان ، ضمن دریافت ایده های ذهنی مشتریان ، پس از طی یک فرآیند برنامه ریزی شده ، آن را قالب بهترین طراحی وب سایت اینترنتی ممکن (به فراخور حال هر یک مشتریان) ، پیاده سازی و اجرا می کند.

  یکی از مهمترین اصولی که در طراحی سایت مد نظر قرار میگیرد سادگی کار کردن با پنل مدیریت آن است , بطوریکه هر فرد می تواند بدون داشتن دانش سئو و محتوا گذاری به راحتی بتواند با آن کار کرده و نیازهای خود را بر طرف سازد .

از دیگر ویژگی های طراحی سایت پیشگامان می توان به ارتباط سایت با شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام است بطوریکه به راحتی و تنها با یک کلیک می توانید محتوای خود را  علاوه بر سایت بر روی اینستاگرام و تلگرام قرار داد . پنل مدیریت سایت علاوه بر موارد عنوان شده قابلیت اتصال به اپلیکیشن موبایل آندروید و IOS را نیز دارند بطوریکه بدون هیچگونه فعالیت اضافه تمامی اطلاعات بر روی اپلیکیشن قرار میگیرد .

ما به فکر توسعه مشتریان شما نیز بوده ایم !! با اتصال سایت به سیستم مدیریت مشتریان CRM شما قادر خواهید بود به راحتی مشتریان خود را ثبت کرده , وظیفه تعریف کنید و به توسعه کسب و کار خود کمک کنید .

مراحل طراحی سایت در پیشگامان

  • بررسی نیاز مشتری و مشاوره اولیه
  • برنامه نویسی اختصاصی سایت بر اساس نیاز مشتری
  • پیاده سازی اولیه سایت بر اساس آخرین متدهای سئو
  • بررسی چیدمان منوها
  • طراحی قالب گرافیکی سایت
  • نصب پکیج های آماری ، نصب نقشه سایت XML، نصب Robot
  • بارگزاری اولیه محصولات و خدمات
  • آموزش پنل مدیریت سایت و سئو
  • پشتیبانی وب سایت در دوره گارانتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.