مجله پیشگامان

آخرین اخبار تکنولوژی

مجله پیشگامان

آخرین اخبار تکنولوژی

نقرس چگونه ایجاد می شود


نقرس چگونه ایجاد میشود

همانطور که گفته شده علت اصلی نقرس تجمع اسید اوریک در بدن است. اسید اوریک در واقع پسماند متابولیسم و سوختن پروتئین در بدن است. گاهی اوقات بر اثر تولید زیاد این ماده در بدن و یا ناتوانی کلیه در دفع آن این ماده بطرز غیر طبیعی در مایعات بدن جمع شده و بدنبال آن بلورهای این ماده در مفاصل بدن رسوب میکند. رسوب بلورهای اسید اوریک در بدن موجب تحریک سلول های ایمنی شده و بدنبال آن موجب التهاب و درد مفصل می شود.

  ادامه مطلب ...

طراحی اپلیکیشن پیک موتوری


برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن پیک موتوری آنلاین

در سال های اخیر با رشد استارتاپ های حوزه خدمات شهری ، اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی و پیک موتوری آنلاین رشد زیادی نموده اند و اکنون شاهد حضور آنها در جامعه هستیم . اپلیکیشن های پیک موتوری خدمات درخواست و ارسال بار و مسافر را بسیار راحت تر و در دسترس تر از قبل نموده اند و کاربران به راحتی و در هر لحظه می توانند سرویس خود را درخواست نمایند . 

اپلیکیشن پیک موتوری پیشگامان یکی از قوی ترین سیستم های موجود در زمینه رزرو و درخواست پیک موتوری بوده ، که بصورت کاملا بومی و امن طراحی گردیده است و رابط کاربری و سیستم مدیریت بسیار هوشمند و پیشرفته ای دارد .

اپلیکیشن پیک موتوری آنلاین پیشگامان در قالب اپلیکیشن آندروید و IOS پیاده سازی شده است و پنل مدیریت آن با ویژگی های منحصر به فرد پیاده سازی شده است .

  ادامه مطلب ...

طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی

طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی ( تاکسی آنلاین ) :

اپلیکیشن تاکسی یاب طراحی شده توسط شرکت پیشگامان ، علاوه بر دارا بودن قابلیت های اپلیکیشن های مشابه مانند اپلیکیشن اسنپ ، اپلیکیشن تپسی ، اپلیکیشن ماکسیم و .... قابلیت های زیاد دیگری را در اختیار شما قرارمی دهد ، از جمله قابلیت های جدید اپلیکیشن تاکسی اینترنتی ما ، ثبت درخواست از طریق سایت ، تماس تلفنی و درخواست سرویس برای دیگران می باشد  .

سیستم اپلیکیشن تاکسی اینترنتی با سیستم مدیریت هوشمند قادر به مدیریت درخواست های رزرو تاکسی در حجم بالا ، با رابط کاربری زیبا و سریع می باشد . در این سیستم علاوه بر ارائه خدمات تاکسی اینترنتی ، خدمات پیک آنلاین ، خدمات حمل بار آنلاین ، خدمات برون شهری ، خدمات اجاره اتومبیل و رزرو اتوبوس و مینی بوس نیز قابل پیاده سازی شده است .

اپلیکیشن تاکسی یاب پیشگامان ، بر روی سیستم عامل های آندروید ، IOS و وب ارائه خدمات می نماید و کلیه فرآیندها در سیستم مرکزی قابل مشاهده و ویرایش می باشد .

سیستم حمل و نقل شهری پیشگامان ، توسط این شرکت بر روی قطر تاکسی پیاده سازی شده و اکنون در حال اجرا می باشد و در برخی سیستم های دیگر نیز از هسته برنامه استفاده شده است .

 

ادامه مطلب ...