مجله پیشگامان

آخرین اخبار تکنولوژی

مجله پیشگامان

آخرین اخبار تکنولوژی

چرا کسب و کارها به طراحی اپلیکیشن اندروید نیاز دارند؟


ساخت اپلیکیشن اندروید

امروزه، صنعت موبایل تحت سلطه سیستم عامل اندروید است. اندروید یکی از بزرگترین اختراعات گوگل است که مفهوم و کارکرد گوشی‌های هوشمند را به طور کل دگرگون کرده است.

توسعه اپلیکیشن اندروید امروزه برای هر کسب و کاری که به دنبال رشد است، ضروری است. فرقی نمی‌کند کسب و کار شما در حوزه تاکسی‌رانی، خواربارفروشی یا فروشگاه آنلاین باشد، هر کسب و کاری به یک اپلیکیشن اندروید نیاز دارد. امروزه مصرف‌کنندگان 85 درصد از زمان خود را در حال استفاده از موبایل و اپلیکیشن‌های مختلف برای سرگرمی یا کسب اطلاعات سپری می‌کنند. به همین دلیل، اپلیکیشن‌های اندروید به بزرگترین منبع فروش در بازار آنلاین تبدیل شده‌اند.

چرا کسب و کارها به طراحی اپلیکیشن اندروید نیاز دارند؟

با ساخت اپلیکیشن اندروید، صاحبان کسب و کار می‌توانند تعامل با مشتریان خود را بهبود بخشند، مدیریت دید خود را ارتقا دهند، ارزش بیشتری به مشتریان خود ارائه دهند و در نهایت از آن برای بازاریابی کسب و کارشان استفاده کنند. در گذشته، استفاده از اپلیکیشن بیشتر در سازمان‌های بزرگ رواج داشت، اما با پیشرفت اندروید، حتی شرکت‌های کوچک نیز اهمیت آن را درک کرده‌اند. بنابراین، داشتن یک اپلیکیشن اندروید برای هر کسب و کاری که می‌خواهد در رقابت پیشرو باشد، امری ضروری است.

یک اپلیکیشن اندروید که در میان میلیون ها نفر، تک و خاص است

شرکت برنامه نویسی پیشگامان دامنه فناوری، یک شرکت شناخته شده با 15 سال سابقه در حوزه‌ی توسعه‌ی اپلیکیشن‌های اندروید، خدمات تخصصی و با کیفیتی در حوزه‌ی ساخت اپلیکیشن اندروید با رابط کاربری (UI) قدرتمند و پایگاه داده‌ی پیشرفته ارائه می‌دهد. اپلیکیشن‌های ما سرشار از ویژگی و با کیفیتی بالا هستند. ما با تیمی قوی از توسعه‌دهندگان حرفه‌ای، بر روی ساخت اپلیکیشن‌هایی تمرکز می‌کنیم که ارزش تجاری بی‌نظیری برای شما به ارمغان آورده و در رقابت تجاری، یک قدم جلوتر می‌اندازند.

توسعه‌ی اپلیکیشن اندروید سفارشی برای بخش‌های مختلف:

·         اپلیکیشن‌های اندروید مبتنی بر GPS

·         توسعه‌ی اپلیکیشن رزرو تاکسی

·         توسعه‌ی اپلیکیشن خشکشویی

·         توسعه‌ی اپلیکیشن ارائه خدمات در منزل

·         توسعه‌ی اپلیکیشن موبایل خرید مواد غذایی

·         توسعه‌ی اپلیکیشن مارکت‌پلِیس

·         توسعه‌ی اپلیکیشن تحویل غذا و رستوران

·         توسعه‌ی اپلیکیشن مراقبت‌های بهداشتی و رزرو نوبت

·         توسعه‌ی اپلیکیشن‌های تجارت الکترونیک و پرداخت موبایلی

·         توسعه‌ی اپلیکیشن‌های اخبار و وبلاگ

·         توسعه‌ی سیستم‌‌های فروشگاهی (POS) و مدیریت موجودی

پیشگامان دامنه فناوری شرکت توسعه‌ی اپلیکیشن اندروید

ما تیمی از توسعه‌دهندگان حرفه‌ای اندروید هستیم که دانش عمیقی نسبت به توسعه‌ی اپلیکیشن‌های اندروید داریم. توسعه و ادغام API این ویژگی ما را از سایر کمپانی‌های توسعه‌ی اندروید متمایز می‌کند. ما همچنین طراحان و کد‌نویس‌های برتری داریم که بهترین و جدیدترین طراحی‌های UI/UX را ارائه می‌دهند.

مزایای خدمات توسعه‌ی اپلیکیشن اندروید ما:

·         قیمت مناسب

·         توسعه‌ی طرح‌های خلاقانه

·         ادغام  API

·         خدمات سفارشی‌سازی

·         پشتیبانی شبانه‌روزی

·         مشاوره کامل از ابتدا تا انتها

ما رویاهای شما را در زمینه‌ی اپلیکیشن‌های اندروید محقق می‌کنیم!

آیا ایده‌ی فوق‌العاده‌ای برای توسعه‌ی اپلیکیشن اندروید دارید اما منابع لازم برای تبدیل آن به واقعیت را ندارید؟ به ما اجازه دهید تا به شما کمک کنیم تا اپلیکیشن رویایی خود را به حقیقت تبدیل کنید. با سال‌ها تجربه در صنعت توسعه‌ی اپلیکیشن‌های اندروید، متخصصان ما می‌توانند هر ایده‌ای را به یک رابط کاربری/تجربه‌ی کاربری (UI/UX) فوق‌العاده و یک اپلیکیشن قوی برای کسب و کار شما تبدیل کنند.

خدمات توسعه‌ی اپلیکیشن اندروید

پیشگامان دامنه فناوری یک شرکت دارای گواهی خلاق است که در مشهد مستقر است و خدمات خود را در زمینه‌ی توسعه‌ی اپلیکیشن‌های تاکسی، جمع آوری بازیافت از مبدا،  خشکشویی، اپلیکیشن‌های موبایل سفارشی، توسعه‌ی سفارشی اندروید و iOS ارائه می‌دهد.

چرا شرکت توسعه‌ی اپلیکیشن اندروید پیشگامان

پیشگامان دامنه فناوری یک کمپانی توسعه‌ی اپلیکیشن موبایل و اپلیکیشن اندروید است. با ما، دیگر نیازی به ساخت اپلیکیشن از پایه ندارید و نیازی نیست هزینه‌ی زمانی و مالی زیادی متقبل شوید، زیرا ما از قبل مجموعه‌ای از محصولات آماده را توسعه داده‌ایم. محصولات ما به طور مداوم به‌روزرسانی می‌شوند.

اپلیکیشن‌های اندروید، نه تنها ابزارهای موبایلی هستند، بلکه به ما کمک می‌کنند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنیم، شرکت‌ها را به سازمان‌هایی تحول‌آفرین تبدیل کنیم و فرصت‌های نامحدودی را برای نوآوری در اختیار آن‌ها قرار دهیم. توسعه‌دهندگان حرفه‌ای اندروید ما، مطابق با نیازهای شما، به تحقیق، طراحی، توسعه و راه‌اندازی اپلیکیشن‌هایتان می‌پردازند. متخصصان توسعه‌ی اپلیکیشن ما، نیازهای شما را به طور کامل بررسی می‌کنند و سپس با استفاده از ابزارها و فناوری‌های قدرتمند و مقیاس‌پذیر، اپلیکیشن‌های سفارشی‌ای برایتان می‌سازند. ما توسعه‌ی سفارشی اپلیکیشن اندروید بر اساس تقاضا را ارائه می‌دهیم.

چرا توسعه‌ی اپلیکیشن اندروید؟

سهم بازار: اپلیکیشن‌های اندروید با در اختیار داشتن حدود 80 درصد از بازار، بالاترین ارزش بازار را دارند و این سهم به سرعت در حال افزایش است. از آنجایی که اندروید محبوب‌ترین سیستم‌عامل برای گوشی‌های هوشمند است، توسعه‌ی اپلیکیشن اندروید برای هر کسب‌و‌کاری که به دنبال افزایش نفوذ خود است، اهمیت پیدا می‌کند.

دسترسی به مخاطبین: توسعه‌ی اپلیکیشن‌های اندروید کم‌هزینه‌تر است و تعداد کاربران آیفون در مقایسه با اندروید کمتر است. گوشی‌های هوشمند با سیستم‌عامل اندروید ارزان‌تر از گوشی‌های iOS هستند، بنابراین کاربران اندروید نسبت به کاربران iOS بیشتر هستند.

تجربه‌ی کاربری سفارشی: اپلیکیشن‌های اندروید توسعه‌یافته توسط پیشگامان رابط کاربری قابل سفارشی‌سازی دارند و همچنین از ویژگی‌های داخلی خاصی برخوردار هستند.

چرا کسب و کار شما به خدمات توسعه‌ی اپلیکیشن اندروید نیاز دارد؟

سرمایه‌گذاری در دیجیتالی‌سازی، بهره‌وری و کارایی کسب و کار شما را افزایش می‌دهد. در پیشگامان دامنه فناوری، فرآیند توسعه‌ی اپلیکیشن اندروید کاملاً خودکار است که به صرفه‌جویی در زمان و هزینه کمک می‌کند. فرآیند توسعه‌ی اپلیکیشن پیشگامان شامل برخی ماژول‌های پیش‌ساخته، طراحی‌ها و اجزایی است که به تسریع فرآیند توسعه‌ی اپلیکیشن موبایل کمک می‌کند. این روند همچنین تضمین می‌کند که اپلیکیشن‌ها کاملاً بدون اشکال باشند، زیرا ماژول‌ها و طراحی‌ها مورد آزمایش و بررسی قرار گرفته‌اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان به سایت شرکت پیشگامان دامنه فناوری به آدرس www.pdf.co.ir مراجعه نمایید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.