مجله پیشگامان

آخرین اخبار تکنولوژی

مجله پیشگامان

آخرین اخبار تکنولوژی

مسجد غدیر باباعلی

معرفی مسجد غدیر باباعلی

مساجد غدیر باباعلی، از مساجد خوب و بزرگ مشهد هستند که تاکنون در 5 منطقه مشهد به همت موسسه غدیر باباعلی متعلق به خانواده محترم درویشی ساخته و راه اندازی گردیده اند. این مساجد علاوه بر داشتن موقعیت مکانی مناسب، دارای فضای وسیع و امکانات مناسبی برای برگزاری انواع مراسمات مذهبی و فرهنگی و همچنین برگزاری مراسم ختم و ترحیم را دارند. مساجد غدیر باباعلی بصورت هیات امنایی اداره می شوند.

مسجد غدیر باباعلی معلم - شماره 1

اولین مسجد غدیر بابا علی در خیابان معلم در سال 1381 ساخته شده است، این مسجد دارای ظرفیتی حدود 600 تا 800 نفر می باشد و بین معلم 33 و 35 واقع شده است. بنای این مسجد در دو طبقه طراحی و ساخت شده است که آقایان در طبقه همکف و بانوان در طبقه تحتانی حضور پیدا می نمایند.

مسجد غدیر بابا علی در خیابان معلم

مسجد غدیر باباعلی کامیاب - شماره 2

مسجد غدیر باباعلی شماره 2 در خیابان شهید کامیاب بین کامیاب 11 و 13 واقع شده است. این مسجد در حدود 500 نفر در قسمت آقایان ظرفیت دارد که در دو طبقه بنا شده است، آقایان در قسمت همکف و بانوان در طبقه اول حضور دارند.

مسجد غدیر باباعلی کامیاب

مسجد غدیر باباعلی ارشاد - شماره 3

مسجد غدیر باباعلی شماره 3 در بلوار ارشاد، ارشاد 1 واقع شده است، این مسجد بزرگترین مسجد غدیر باباعلی است که در حدود 1500 نفر ظرفیت دارد و در سال 1394 ساخته شده است، این مسجد بصورت همکف ساخته شده است و دارای فضای پارک خودرو و محوطه بزرگی می باشد.

مسجد غدیر باباعلی ارشاد

مسجد غدیر باباعلی فلاحی - شماره 4

مسجد غدیر باباعلی شماره 4 در بلوار شهید فلاحی، نبش فلاحی 4 واقع شده است، این مسجد نیز در حاشیه خیابان واقع شده است. این مسجد نیز در دو طبقه ساخته شده است و دارای فضا و محوطه بزرگی می باشد.

مسجد غدیر باباعلی فلاحی

مسجد غدیر باباعلی شهرک رازی - شماره 5

مسجد غدیر باباعلی شماره 5 در بلوار اندیشه، اندیشه شرقی6، شهید محمدی 10 واقع شده است. این مسجد در سال 1393 ساخته شده است و دارای کتابخانه نیز می باشد.

مسجد غدیر باباعلی شهرک رازی

لطفا جهت رزرو مسجد غدیر باباعلی  بر روی دکمه تماس تلفنی کلیک نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.