مجله پیشگامان

آخرین اخبار تکنولوژی

مجله پیشگامان

آخرین اخبار تکنولوژی

مسجد الزهرا مشهد | آدرس و شماره رزرو

مسجد الزهرا مشهد

مسجد الزهرا مشهد یکی از بزرگترین مساجد مشهد با 700 نفر ظرفیت در خیابان احمدآباد است که دارای ویژگی هایی همچون ظرفیت میهان بالا، میز و صندلی در قسمت آقایان و بانوان، جای پارک و موقعیت مکانی مناسب است. واقف مسجد الزهرا جناب دکتر فقیهی حکم آبادی است و معماری زیبا و دلنشین مسجد جلوه ای خاص به آن داده است. این مسجد مجهز دارای تمامی امکانات برای پذیرایی از مهمانان است و به یک کانون فرهنگی برای مراسمات ترحیم و عزا تبدیل شده است. علاوه بر این با دو سالن پیشرفته و مجزا برای بانوان و آقایان و مجهز به امکانات صوتی مدرن آماده برگزاری مراسم ختم می باشد. جهت رزرو مسجد الزهرا احمدآباد مشهد و دریافت شماره تماس مسجد الزهرا احمدآباد مشهد با تشریفات ترحیم بهشت با شماره 09155156802 تماس حاصل فرمائید.

آدرس مسجد الزهرا احمدآباد مشهد

مسجد الزهرا مشهد در خیابان احمدآباد بین احمد آباد 18 و 20  (حدفاصل بلوار ابوذر و رضا) قرار گرفته است. برای پارک خودرو می توانید به کوچه های بلوار رضا یا ابوذر مراجعه نمایید.

رزرو مسجد الزهرا مشهد

برای رزرو مسجد الزهرا می توانید به دوصورت اقدام نمایید، با مراجعه به هیات امنا در مسجد و یا تماس با تشریفات بهشت. تشریفات بهشت رزرو مسجد را بدون هیچگونه هزینه اضافه در کمترین زمان برای شما انجام می دهد. جهت رزرو مسجد الزهرا با شماره 38331044051 تماس حاصل فرمائید.

امکانات مسجد الزهرا مشهد احمدآباد

مسجد الزهرا مشهد دارای فضایی بسیار بزرگ بوده جزو مساجد لوکس و نوساز مشهد می باشد. این مسجد بدلیل موقعیت مکانی و شرایط فیزیکی بسیار مناسب است و  قسمت بانوان و قسمت مردانه در یک طبقه طراحی و اجرا شده است.

یکی از مهم ترین امکانات مسجد الزهرا احمد آباد مشهد همان طور که گفتیم وسعت این مکان است. از طرفی فضای داخلی برای حضور خانم‌ها و آقایان در یک طبقه واقع شده است. فضای داخلی مسجد الزهرا مشهد دارای نورگیر بوده و جای پارک برای خودروها موجود خواهد بود. از طرفی مانند سایر مساجد نیازی به آسانسور ندارد چرا که فاصله طبقات پله‌های کمی دارند. همچنین مسجد الزهرا احمد آباد مشهد مجهز به مبلمان سرتاسری نیز است تا اسباب راحتی حضار برای برگزاری انواع مراسم فراهم شود.

هزینه برگزاری مراسم ختم در مسجد الزهرا مشهد

برای برگزاری مراسم ختم و ترحیم، هیات امنای مسجد مبلغی را دریافت می کنند که این مبلغ صرف هزینه های مسجد می شود، مساجد منطقه احمدآباد حدود 2.5 تا 4.5 میلیون تومان را برای یک شیفت دریافت می کنند. برای اطلاع دقیق از هزینه رزرو مسجد الزهرا مشهد می توانید با تشریفات بهشت تماس بگیرید، تعداد مهمانان خود را اعلام کنید، تا هماهنگی های لازم انجام شود و قیمت دقیق به شما اعلام شود.

نحوه ی مدیریت مسجد الزهرا مشهد

هیأت مدیره مسجد الزهرا احمدآباد در طول سال جلسات بسیاری را در دفتر مسجد برقرار میکنند. هیات امنا وظیفه تصمیم گیری پیرامون مسائل داخلی مسجد الزهرا مشهد را بر عهده دارند. این هیأت امنا مسجد الزهرا هستند که در مواقع بحرانی به کمک مسجد می آیند و با مشورت و خرد جمعی سعی در برطرف کردن مسائل و موانع ایجاد شده مینمایند.

مدیریت فرهنگی مسجد در مناسبتهای گوناگون مذهبی مانند دهه محرم ، دهه صفر ، دهه فاطمیه ، ولادت امام حسن ، شهادت امام حسن ، ولادت حضرت معصومه ، شهادت حضرت معصومه ، جشن ولادت حضرت رضا ، مراسم سه شب آخر صفر ، دهه عسکریه ، شهادت امام موسی کاظم ، ولادت حضرت قائم ، سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه ، شهادت حضرت مسلم ، ولادت حضرت علی و امثال هم بسیار فعال است.

تشریفات مجالس ترحیم مشهد | تشریفات بهشت

تشریفات مجالس ترحیم مشهد

تشریفات مجالس ترحیم مشهد

تشریفات مجالس ترحیم شامل تشریفات مراسم تشییع و خاکسپاری بر سر مزار متوفی،  برگزاری کامل مراسم ترحیم و ختم در مسجد، منزل و تالار می باشد که معمولا روز اول، سوم و هفتم فوت برگزار می گردد. تشریفات ترحیم شامل مجموعه خدماتی است که به منظور برگزاری هر چه بهتر مراسمات ترحیم انجام می شود و شامل خدمات کفن و دفن، رزرو مسجد در مشهد، تهیه اقلام پذیرایی و یا تهیه پک پذیرایی، دعوت از مداح و روضه خوان، گل آرایی میز ترحیم، تهیه تاج گل، تهیه حلوا و خرما و آماده سازی پرسنل جهت پذیرایی از میهمان ها می باشد.

تشریفات بهشت مشهد یکی از قدیمی ترین و باسابقه ترین تشریفات مشهد است که تاکنون بیش از 1000 مراسم را به بهترین نحود در مشهد برگزار نموده است، داشتن پرسنل مجرب و متعهد، تهیه اقلام پذیرایی با کیفیت و درجه یک و قیمت مناسب از مهمترین ویژگی های تشریفات بهشت می باشد. رضایت مشتریان عزیزمان از برگزاری مراسمات انجام شده توسط تشریفات بهشت خود گواهی بر متعهد بودن ما با ارائه خدمات مطلوب می باشد.

 

ادامه مطلب ...

چرا کسب و کارها به طراحی اپلیکیشن اندروید نیاز دارند؟


ساخت اپلیکیشن اندروید

امروزه، صنعت موبایل تحت سلطه سیستم عامل اندروید است. اندروید یکی از بزرگترین اختراعات گوگل است که مفهوم و کارکرد گوشی‌های هوشمند را به طور کل دگرگون کرده است.

توسعه اپلیکیشن اندروید امروزه برای هر کسب و کاری که به دنبال رشد است، ضروری است. فرقی نمی‌کند کسب و کار شما در حوزه تاکسی‌رانی، خواربارفروشی یا فروشگاه آنلاین باشد، هر کسب و کاری به یک اپلیکیشن اندروید نیاز دارد. امروزه مصرف‌کنندگان 85 درصد از زمان خود را در حال استفاده از موبایل و اپلیکیشن‌های مختلف برای سرگرمی یا کسب اطلاعات سپری می‌کنند. به همین دلیل، اپلیکیشن‌های اندروید به بزرگترین منبع فروش در بازار آنلاین تبدیل شده‌اند.

چرا کسب و کارها به طراحی اپلیکیشن اندروید نیاز دارند؟

با ساخت اپلیکیشن اندروید، صاحبان کسب و کار می‌توانند تعامل با مشتریان خود را بهبود بخشند، مدیریت دید خود را ارتقا دهند، ارزش بیشتری به مشتریان خود ارائه دهند و در نهایت از آن برای بازاریابی کسب و کارشان استفاده کنند. در گذشته، استفاده از اپلیکیشن بیشتر در سازمان‌های بزرگ رواج داشت، اما با پیشرفت اندروید، حتی شرکت‌های کوچک نیز اهمیت آن را درک کرده‌اند. بنابراین، داشتن یک اپلیکیشن اندروید برای هر کسب و کاری که می‌خواهد در رقابت پیشرو باشد، امری ضروری است.

یک اپلیکیشن اندروید که در میان میلیون ها نفر، تک و خاص است ادامه مطلب ...