مجله پیشگامان

آخرین اخبار تکنولوژی

مجله پیشگامان

آخرین اخبار تکنولوژی

طراحی اپلیکیشن پیک موتوری


برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن پیک موتوری آنلاین

در سال های اخیر با رشد استارتاپ های حوزه خدمات شهری ، اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی و پیک موتوری آنلاین رشد زیادی نموده اند و اکنون شاهد حضور آنها در جامعه هستیم . اپلیکیشن های پیک موتوری خدمات درخواست و ارسال بار و مسافر را بسیار راحت تر و در دسترس تر از قبل نموده اند و کاربران به راحتی و در هر لحظه می توانند سرویس خود را درخواست نمایند . 

اپلیکیشن پیک موتوری پیشگامان یکی از قوی ترین سیستم های موجود در زمینه رزرو و درخواست پیک موتوری بوده ، که بصورت کاملا بومی و امن طراحی گردیده است و رابط کاربری و سیستم مدیریت بسیار هوشمند و پیشرفته ای دارد .

اپلیکیشن پیک موتوری آنلاین پیشگامان در قالب اپلیکیشن آندروید و IOS پیاده سازی شده است و پنل مدیریت آن با ویژگی های منحصر به فرد پیاده سازی شده است .

  برخی از ویژگی های اپلیکیشن پیک موتوری آنلاین :

انتخاب مبدا و مقصد

برای انتخاب مبدا و مقصد شما می توانید با استفاده از نقشه  گوگل و سایر نقشه های بومی  انتخاب مسیر کنید ، قابلیت جستجوی صوتی و متنی مسیر نیز در این سیستم وجود دارد .

مشاهده نرخ حمل بار

شما می توانید بر اساس مسافت نرخ حمل بار را مشاهده کنید ، در سیستم مدیریت کرایه پارامترهای کنترلی زیادی را از نظر ترافیک ، وضعیت آب و هوا ، تخفیفات منطقه ای ، کدهای تخفیف و هواداری در اختیار مدیر سیستم قرار می دهد .

جزئیات وسیله حمل و نقل

شما قادرید علاوه بر انتخاب  روش پرداخت کرایه ( کیف پول ، نقد ، کارت بانکی و کرایه در محل ) ، جزئیات گیرنده بار وارد نموده تا از تحویل بسته خود مطمئن شوید .

جزئیات بار

در این سیستم شما قادر خواهید بود جزئیات بار ، مشخصات تحویل گیرنده بسته  و توضیحات خاص حمل و نقل ( مانند شکستنی ، قابل اشتعال و ... ) را مشخص کنند .

درخواست پیک برای دیگران 

در صورتیکه شما برای دیگران درخواست سرویس می کنید می توانید نام و تلفن تحویل دهنده را مشخص کنید تا رانندگان بتوانند به راحتی با ارسال کننده مرسوله ارتباط برقرار کنند .

 

جهت مشاوره رایگان و اطلاع از شرایط و تعرفه ها با ما در تماس باشید

شرکت پیشگامان دامنه فناوری

عضو رسمی انجمن انفورماتیک ایران

05138466685

09152070701-09107545299

نظرات 1 + ارسال نظر

برای مشاهده دمو و سایر قابلیت های نرم افزار با ما تماس بگیرید
https://pdf.co.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%BE%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.